Sunday, September 5, 2010

pejam celik; retorika pertama

Vintage Photography Pictures, Images and Photos

dengan nama Allah aku mulai

tersedar dari lamuman
hati berdegup kencang
mengapa?
mengapa tiada teman
mengapa sanggup lawan
aku bukan pahlawan
cuma seorang kawan
yang bisa mengatakan
"jangan ikut perasaan"

hey!
mana keluargaku
mana temanku
mana pendidikku
mana halamanku
mana ceriaku
mana tawaku
mana kebahagiaanku
mana aku
yang dulu...

aku jauh
jauh dari semua itu
dan aku pasti
perginya aku rapuh tidak mengerti
kembalinya aku dengan teguh berisi
aku akan kembali
bersama sebuah janji
yang tidak ku mungkiri.

nah, thats all for now! (:
just got an idea. not good but keep on supporting me.HAHA
just miss my family, friends, school, hometown etc.
*curfew*

No comments:

Post a Comment

i love hits!^^V

blogger analytics