Wednesday, September 8, 2010

Eid Mubarak 1431H

Eid Mubarak by CoffeeBubble on Deviantart


in the name of Allah, i begin.

firstly n honestly.
i miss my hometown.
the memories of celebrating eid with families, buddies and everyone.

SERIUS, aku rindu nk makan satay yg abah buat, nasi dagang n ketupat palas umi, biskut raye n kek kak.yana!
kalau nk imbas waktu-waktu nak raya tu baik x payah cerita! banyak! :]
To umi, abah n my siblings, Selamat Hari Raya Aidilfitri, minta halal segala makan minum, kesalahan yg lampau, maaf sebab banyak susahkan korang semua, hari ini aku mampu berdiri dengan bantuan korang semua. Masih tidak ada daya upaya untuk berdiri dengan kaki sendiri.
Hanya Allah yg Maha Mengetahui, susah payah kita! 
Jazakallahu khairan kathiran & Happy Eid Mubarak taklupe kepade twin, zueaen!xD
 *rindu arwah abg aku, Mohd Azfar Wafri [al-fatihah]

* * *
Happy Eid by Morningdust on Deviantart


& kepade family k.jue&abe dee, k.ina&abe yee, abah mami&mami, che mahani&abah cik, poknik&moknik, pokmudo&mokmudo n ALL [sori kalo xsebut tapi qua tuju kepada semua],kepade anak-anak sepupu yg aku sayangi, sedare mare lain-lain, Selamat Hari Raya!:) Maaf Zahir&Batin. thanks for your supports!

* * *

Happy Eid by xReminiscencex on Deviantart

& kepada teman-teman seperjuangan, Atif, Asri, Farhan otai, Ibrahim Adham, Amir LC, Mat Lajim, Ipe Mansor, Cerah Shrek, Cerah Little Dust, Mat Min, Wemad, Faris Bob, Yahyo, Aiman Kicap, Najmuddin, Shatri, Karmani, Arieffaiz, Lokme, Shahid, Hamadah, Muaz, Fitri, Izzat Razali, Amir Amir & Amir Afif, Aziz Hakimi, Hakim Awang Nila, Fawwaz Aizat, Nik Nabil, Abe Long, Miyo Nuker, Asyraf Afifi, Abbas, Faris PK&isteri (HAHA), Syafiq YB, Ahmad Miizan, Amir Khaidir, n SEMUA lah! banyak! HAHA. to all of u, Selamat Hari Raya, maaf banyak-banyak lah ea? jangan lupakan aku plak!;P gudluck & all the best for you all :]

* * *

& kepade semua cikgu-cikgu yg pernah mengajar aku start dari kecik until now, cikgu Sk Ismail Petra, Sri Kiblah, Maahad Muhammadi Lelaki, Selamat Hari Raya, minta halal segala ilmu n maaf banyak-banyak.HEHE. Kepada Teacher Diyana&Mama Rosmaidah, i really miss you LOTS. & yg mengenali aku secara langsung@tidak langsung. Happy Eid Mubarak!:]


p/s: zueaen, mana duet raya? haks!


No comments:

Post a Comment

i love hits!^^V

blogger analytics