Wednesday, December 1, 2010

jalan jalan.

by aqwadiniy on Deviantart
in the name of Allah i begin.


ahh! hari ni sungguh meletihkan. the day full of walks. i still do not know whether im still energetic for the next day to go to the lecture hall or not. serious. HAHA
after the anatomy lecture finished, i went to rob'ah by a walk. it took bout 25minutes of non-stop walking just to fix my collagues lappy. *kononnye laa* hahaha
after finishing all my works there, [thanks zueaen, i made it two times!:P] i walk to the bus stop and againnnn i got a call said;
"hey qua, duk katne tuhh?"
"duk kat bus stop, knapee?"
"ohh, ni qua tertinggal buku Biochem..."
"xpelahh, tggu jap qua gi naik amik."

hahaha.lepas amek buku tu aku trus naik bas n balik rumahhh. sampai je aku kt rumah, aku tgk housmate aku tgh bersiap2 dgn gaya perasan kacak masing2. 
"eh, diorang ni mcm nk keluar je", bisik hati kecilku. HAHAHA
oh rupenye nk smbut besday kwn akuu! die nk blanje beb!
aku pun ape lagiii, on trus kalo bab org nk blanje ni! muahahaha suka!suka! :D
then jalan [jalan lagiii] dlm 6-7minit pegy tggu bas. hahaha lepas smpai kat Pizza Master, dgn bestnye member aku order 6 pizza LARGE untuk 12 org. whoa! perut mcm sial.hahahahaha
tp aku tak, aku mkn 1 slice jea. sebab...
aku dah mkn 1/2 ekor ayam bakar lepas maghrib tuuu! HAHAHA

lepas mkn tu, ade la pulak member cute aku sorg due neh nk pegi HSBC dekat ngan Genena Mall, aku on jea. JALAN lagiiii..hahahaha lepas tu aku igtkn nk balik rumah dengan bas.
tp aku ikut member2 aku jea. tp..apakan daya, dyeorang nk balek jln kaki!! adoyaiiii..siot tol ahh, tcabut boley kaki aku nehh..hahaha jln kaki nk balik rumah tu ade la dlm 40minit [kot]. naseb baekk jalan ramai2, kalo jalan sorg2, sure rase mcm jalan kaki merentas benua taw takk! HAHAHA
sampai jea kat rumah, trus cari katil n kebaboo! relaks trus sambil maen2 mood dgn budak name zueaen! ;D muahahaha! taley blahh.

*tp alhamdulillah, hari ni aku bahagia bersama org sekeliling aku.

No comments:

Post a Comment

i love hits!^^V

blogger analytics