Wednesday, December 1, 2010

aiyo.dilemma again. :)

in the name of Allah, i begin.

my Nikon kit lens 18-55mm (:
aiyo.
what's going on with me lately?
everyday i'll take about 3 paracetamols of 650mg with a small amount of Sodium and 500mg.
is there something or anything wrong with my antibody?
ugh. or maybe my body still cant adapt to the current weather here.
but its not too cold here lahh. why ah? confuse tol.
or maybe this is the sign that im going to...
SLEEP LOTS! hahahaha :P
aiyo. aiyo.
almost forgot to tell ya, i have bought a new Nikkor Lens.
worth RM380, it was Nikkor AF 50mm f/1.8. this is my 1st additional lens after Nikkor DX 18-55mm f/3.5-5.6 [kit lens].
tadaa! 50mm f1.8D

i asked my brother Wanzr to buy it in coz my current location at that time was in Cairo, Egypt. I returned to Msia from 15-25 Nov before Egypt for once again.HAHAHA thanks lots to my fiancee coz giving me her share on the lens! HAHAHA. :p
now, im looking forward to buy 3rd party lens. still confuse, which one i wanna buy. if not about MONEY problems, i would buy all lenses. no 3rd party also.HAHAHA but as a fussy and kedekut person, i have to spend my money on 3rd party lens, Nikon's mount. but if u are among generous ppl, u can donate some money to me! HAHAHA or give me ideas and notions on how i can make money. in the other words, business as a part-time job instead of  being a doctor in training. HAHA plz give me the ideas ocay?:) with no hesitation, you can also give these lenses as my birthday present soon, ocay?HAHAHAHA here are the list of the lens that i want.3rd party lenses.

i) Tamron SP90 Di f/2.8 Macro
ii) Tamron SP AF17-50mm F/2.8
iii) Tamron 70-300mm f/4-5.6 Di LD Macro @ 18-250mm f/3.5-6.3 AF


FYI, im really into photography. slow and step-by-step. :) followed by my fiancee of course! she give me lots of positive response. thanks! im photography-ing as a HOBBY. hehee. trimas!trimas! ouhhh im in dilemma.aiyo!aiyo!aiyo!;P

4 comments:

  1. lazat tengkorak ang! ang igt ne makanan ke hape?HAHAH

    ReplyDelete
  2. kalo tak bg positive response, tade mknanye nk bli dslr bfo dtg aritu. hahaha

    ReplyDelete

i love hits!^^V

blogger analytics