Thursday, March 3, 2011

bersawang

dengan nama Allah, aku mulai :)

hurm, lamenye tak update blog ni..
dah bersawang, berkulat, berulat, berhabuk dan berbau plak blog nehh HAHA
banyak masalah ah nk update blog neh..
kat mesir sebelum neh darurat, no internet, once dah ade internet, keadaan kelam kabut..aiseyyy
kat malaysia plak, rumah takde internet la plak..hukhuk
ni pun online gune broadband pinjam..ngahaha xDD

takde cite menarik pun sepanjang neh..sumenye fine n ocay jea :D

tp kan....

keesokan hari lepas aku smpai malaysia, aku kena jadi wedding photographer la plak..
sumenye on the spot, no preparation at all..idea pun takdakkk....
so, aku shot gitugitu jea lahh..
ape yg aku nmpk, aku shoot jea..ahahhaa ;DD

ni ade la sikit gmbar2 tuu...
x lawa pun, simple jea dari otak yg kosong nehh..hahaha


© 2011 quezera | photography

© 2011 quezera | photography

© 2011 quezera | photography

© 2011 quezera | photography
lupa nak gitau, ni cousin aku yg duk kat johor, kawen kat kelantan.haha ;D
diorang dah kawen, agaknya bila plak giliran aku? HA HA HA :D

"Diantara tanda-tanda kekuasaan Allah ialah Dia menciptakan untukmu isteri-isteri dari jenismu sendiri, supaya kamu cenderung dan merasa tenteram kepadanya, dan dijadikan-Nya di antara kamu rasa kasih dan sayang. (Ar-Rum 21)  

1 comment:

i love hits!^^V

blogger analytics